SME

Streda, 11. december, 2019 | Meniny má Hilda

Načítavam moment...
Momentálne nie ste prihlásený

Na Pionieri prešiel nielen Afriku: Čo by som robil v Timore, užívam si pokoj v Bystrici (Späť na článok)

Pridajte priamu reakciu k článku


Hodnoť

Obdivujem takychto ludi.

Klobuk dolu pred ich odvahou. Ale nechapem preco sa az tak tyraju s pioniermi, trabantami , mb1000 a podobnymi vrakmi, ktore nedokazu prejst cez potok, vyvre im voda v chladici pri jazde do mierneho kopca, palivove cerpadlo prestane fungovat na naklonenej rovine a podobne.
 

Na pionieri ti voda nevyvrie

Zato mozes ale rovno zadriet motor :)
 

Ja som to myslel vseobecne.

Nie len pionier. Minule som cital cestopis chalanov, co isli na mb 1000. Mal som z toho pocit, ze ten stroj ich dost obmadzoval. Podobne aj ti "magori"( myslene v dobrom) na trabantoch. Videl som zopar ich filmov. Ved miestami ich isiel z tych vrakov trafit slak. Jasne, ze jednoduchy stroj sa da opravit, ale ked sa ti kazi nico kazdych 100 a nie 10 000 tak je to na nervy.
 

 

Tie stare šunky lahko opravi nejaky mechanik aj niekde v pustatine. Novu masinu ti tazko niekto takto opravi.
 

Ved nemyslim nove

elektronikou prepchane masiny. Ale stare lacne a kvalitne stroje, ktore znesu podstatne vacsiu zataz ako mb1000, ci trabant. Napr. v cestopise od Betkovcov co cestovali na mb 1000 vznikla velka komplikacia niekde na Urale. V kopci im to zastalo. Zaboha to neslo do kopca. Potom zistili, ze palivove cerpadlo nefungovalo na naklonenej rovine. Nejako im to zbuchali v lacnej garazi, ale vdaka tomu potom nestihali nalodenie vo Vladivostoku a td.
Chapem, ze to prinasa mozno nove zazitky, ale vdaka tymto technickym prestojom nevideli na ceste okolo sveta mnoho veci, co vidiet chceli, lebo ....posrata technika.
 
Hodnoť

 

Marek si brutál frajer, len tak ďalej držím palce nech sa darí!
 


Prihláste sa

(?)
 


Ďalšie možnosti
Zoznam diskusií

Registrácia
Zabudnuté heslo
Kódex diskutujúceho

Už ste čítali?