SME

Sobota, 7. december, 2019 | Meniny má Ambróz

Načítavam moment...
Momentálne nie ste prihlásený

Česi zakopli. Slovenská firma chce vyhrať boj o piškóty (Späť na článok)

Pridajte priamu reakciu k článku


Hodnoť

 

No neviem či je práve marka "Mondeléz" to čo by malo priťahovať zákazníkov,na mňa pôsobí skôr odpudzujúco.
 

 

Presne tak...už len dodám že potom ako prevzali aj výrobu čokolád Milka ,tak o stojí za h...o. Kedysi moja oblúbená plnená karamelová je min.2-3 roky otras, pričom človek ani nezistí kam výrobu presmerovali ,ale mám dojem že konktrétne tento druh do Poľska. (niekde som to čítal)
 

 

po tom co som v milke nasiel na chlp presne 1 lieskovec na 1 odlomenu kocku (neslo o ziadny special, ze lieskovec bol sucastou nejakej plnky) u mna skoncili tiez. obycajna lidlova cokolada s lieskovcami je o 10 tried vyssie.
 
Hodnoť

 

Presne takto fungujú veľké firmy. Zatvárajú malé pobočky a presúvajú výrobu do stále väčších prevádzok, aby ušetrili náklady. Lenže potom sa vyrába jeden len produkt pre všetky trhy a vyzerá to tak, že taký ako ho majú radi Poliaci. Teraz je len otázka, či to Mondelez nejako zvráti reklamou, alebo sa presadia menší výrobcovia. Ja som za to druhé.
 


Prihláste sa

(?)
 


Ďalšie možnosti
Zoznam diskusií

Registrácia
Zabudnuté heslo
Kódex diskutujúceho

Už ste čítali?