SME
Pondelok, 18. október, 2021 | Meniny má LukášKrížovkyKrížovky

Investovať do Sagana či Vlhovej sa oplatí. Čo to firmám prinesie?

Spojenie so značkou funguje pri predaji, nielen produktov.

Čestné uznanie za fotografiu zo série Fenomén Sagan získal fotograf denníka SME Jozef Jakubčo. (Zdroj: SME - JOZEF JAKUBČO )
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu

Autor: Zuzana Kollárová / Trend

Za úspechom našich dvoch známych športovcov – Petra Sagana a Petry Vlhovej je najmä talent a drina. Ale nielen to.

Bez dobrých reklamných partnerov a sponzorov, ktorí im pomáhajú financovať športovú prípravu a štarty na svetových pretekoch, by sa nemohli dostať tak ďaleko. Spojenie športovcov s firmami je však prospešné aj pre značky.

Čo im prináša?

Viac podobných článkov nájdete na SME+. Vznikajú vďaka vašej podpore. Ďakujeme.

Rýchly k rýchlemu

Telekomunikačný operátor Slovak Telekom (ST) oslovil Petra Sagana pred tromi rokmi, keď zavádzal internetovú mobilnú sieť 4G a robil tender na nový kreatívny koncept. V rámci neho prišla agentúra s nápadom využiť svetového slovenského cyklistu.

„Skratka 4G vtedy stelesňovala najrýchlejšiu sieť a on bol zase najrýchlejší cyklista na svete. Tak sme túto paralelu šikovne využili,“ opisuje začiatky partnerstva s majstrom sveta šéf marketingovej komunikácie ST Jan Stanko.

Na začiatku bola spolupráca primárne o vysokorýchlostnej 4G sieti. V rámci kreativity vznikla aj značka S4gan.

Dočítajte tento článok
s predplatným SME.sk.
Predplatné si môžete kedykoľvek zrušiť.
Skryť Vypnúť reklamu
Skryť Vypnúť reklamu
Skryť Vypnúť reklamu
Skryť Vypnúť reklamu
Skryť Zatvoriť reklamu